keskiviikko 30. huhtikuuta 2008

Asuntokauppaa

Vuosi avioeromme jälkeen saimme Sampsan kanssa ryhdistettyä itsemme hoitamaan asuntoomme liittyvät epäselvyydet. Sampsaa kuumotti tahollaan verottaja, minua ajatus perimyskysymyksistä onnettomuuden tms sattuessa. Istuimme pankkineuvojaamme vastapäätä huuli pyöreänä kun erinäköisiä papereita kiidätettiin eteemme allekirjoitettavaksi. Minulla tietysti lainan nostamisesta koitui paljon kuitattavaa, Sampsa selvisi osakkeiden siirtomerkinnällä.

Vapunaatto valkenee kauniina ja lämpimänä. Loma Kansalliskirjastosta on kulutettu mitään hyödyllistä tekemättä, ja perjantaina palaan kuuden vuoden takaisiin tunnelmiin, kun toukokuun toinen päivä ilmoittaudun palvelukseen BTJlle. Tuleva kuukausi kulunee työn parissa - iltaisin Panimolla on vuoroja tarjolla 3-4 kertaa viikossa, ja kun uudet aukioloajat alkavat vapulta, tulee työtä tehtyä 15 tuntia vuorokaudessa. Syksyllä sitten lomaillaan taas.

Vapunaattoa juhlistan koon ja koon ystävien kanssa illallisella elitessä. Illan teemaväri on ylioppilashatun mukaan valittu mustavalkoinen. Kiva leikkiä trendikästä ja tyylikästä päihtyneiden ikiteekkareiden kanssa.

Alla vielä muutamia valokuvia, epäkronologisessa järjestyksessä.


Töistä palatessa voi ihailla Helsingin valoja.


Saikkonen omistaa.


20 000 € varakkaampana on helppo hymyillä sassossa hattu päässä.

1 kommentti:

- ISa - kirjoitti...

Joo, ollaan sitä niin onnellista talollista, että ... -ii-