
Saaressa on iltaisin kaunista ja hiljaista - eilen työpäivän loppupuolella roskia viedessäni ilma tuoksui keväälle, stadi kimmelsi meren tuolla puolen ja öinen lintu viritteli soittimiaan lähistöllä. Yritin ottaa valokuvan kauniista maisemasta (yläterassin pöydällä seisten), mutta en oikein saanut tavoitettua tunnelmaa.
Työ on tärkeässä roolissa elämässäni tällä hetkellä - sen tehtävänä on viihdyttää ja tuoda sisältöä, rajata vapaa-aikaa ja antaa sille enemmän painoarvoa (kyllä se niin on: eivät sunnuntait aikaisemin tuntuneet näin pitkiltä ja täyteläisiltä kuin nykyään). Tänään saan mennä saareen ja tehdä kaverin kanssa töitä, ja se tuntuu mukavalta. Turistipaikassa työntekijät voivat ikkunasta ulos katsomalla ennustaa tuleeko päivästä kiireinen. Taivas on sininen, lämmintä melkein 10 astetta ja aurinko paistaa paistaa. Jep. Kiirekiirettä tiedossa.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti