torstai 24. huhtikuuta 2008

Tyttöleikkejä ja vapaapäivästään lumoutunut herra Pääsky

Lomani kunniaksi päätin sonnustautua tytöksi. Tehtävä oli työläs - kaikenlaista karvojen poistoa, kynsinauhojen tökkimistä ja hiusten oikomista. Vaatekaappikin kaipaisi kunnon tuunausta. Löysin hassuja apuvälineitä kynsien lakkaamiseen:


Saikkosen pedikyroitu jalka

Lopputulos oli melko tyydyttävä:


Silmät kiinni, katse alas luotuna ja tukka suitsittuna voi naamioitua tytöksi

Illalla leikittiin Anun kanssa ravintolaa. Päivästä tuli sopivan vilkas, asiakkaat olivat hyvällä tuulella ja keittiö ystävällisesti valmisti pyynnöstä nälkäiselle tarjoilijalle pienet pelmenit. Tapasin myös vapaapäivästään lumoutuneen herra Pääskyn. Puhuimme korrektia kirjakieltä toisillemme, ja lupasin huolehtia, että herra ehtii kahdeksan lauttaan. Viittä vaille juhlallisesti ilmoitin: "Herra Pääsky, nyt olisi aika". Ei voi kovin huonosti olla asiat, kun töissä saa luvan kanssa olla teatraalinen.

Tänään minut on kutsuttu samppanja-teistingiin (oikeasti se on samppanja-tasting. siis oikeasti) etelä-haagaan. Tilaisuuden luonteen huomioon ottaen, ja eilisestä harjoittelusta varmuutta saaneena, aion sonnustautua tytöksi. Jo toisena päivänä peräkkäin! Tästähän voi tulla tapa. Kevätsiivouksen suunnittelu edistyy aikataulussa. Kävin läpi sängyssä leväten ikkunanpesusuoritteen kohta kohdalta. Mielikuvaharjoittelua.

1 kommentti:

Eve kirjoitti...

Sunnuntailapsi on musta tosi kaunis, ja joka kerta kun kuuntelen sen niin siinä on musta eri tarina ja eri merkitys.