Pakko kokeilla näitä kuvan asettelun ominaisuuksia...
Kokeilenpa taas:

Hih, ystäväni Kimmo ilahdutti minua visiitillään launtaiyönä. Kun vielä oppisi käyttämään kameraa. Ainiin, ja kuva art deco -henkisestä paidasta joka löytyi Ruutu-rouvasta pienennettynä minikokoiseksi. (jotain teen väärin koska kuva tulee ylimmäksi.) (mari vaan ei osaa ;-P)

1 kommentti:
tuliko hyvä kakku eikä paha kakku? nää kuvat mua niin liikuttaa.
Lähetä kommentti