sunnuntai 13. huhtikuuta 2008

Kaveri kävi kylässä







Pakko kokeilla näitä kuvan asettelun ominaisuuksia...



Kokeilenpa taas:






Hih, ystäväni Kimmo ilahdutti minua visiitillään launtaiyönä. Kun vielä oppisi käyttämään kameraa. Ainiin, ja kuva art deco -henkisestä paidasta joka löytyi Ruutu-rouvasta pienennettynä minikokoiseksi. (jotain teen väärin koska kuva tulee ylimmäksi.) (mari vaan ei osaa ;-P)







1 kommentti:

Eve kirjoitti...

tuliko hyvä kakku eikä paha kakku? nää kuvat mua niin liikuttaa.