
Tämän pitäisi olla helppoa vanhalle ketulle, mutta kettu lienee liian vanha. Ajattelin että muistaisin jotain elämästäni myöhemminkin, jos olisin täällä olemassa. Pitää vaihtaa blogini nimikin; muistin perukoilta esiin ponnistaa [deletia], tuo kaikkien bittivuodatusten hautausmaa. En löytyisi vieraille mutta tutuille näkyisin. Saisi katsella isä Fre Bentosista sellukattilan laidalta kuinka tytär Kallion laidalla voi. Ja muutkin, jos kiinnostaisi.
Katsotaan nyt miten tämä luonnistuu... Hoh, kuvankin liitin. Mahtiskaa. Huomatkaa isot kädet pöydällä. Julkaisen, n-y-t.

1 kommentti:
tepevä mari. blogis on varsin antoisaa luettavaa!
Lähetä kommentti