
Rotannaama
Ohessa minun ja koon lovechild: täydellinen juustokakku, mitä nyt pohja vähän liian kuiva.
Ei liian makea eikä liian rasvainen, päällystetty hyydytetyllä mangososeella. Koostumus kimmoisa. Kakun leipomista suunniteltiin pitkään ja hartaasti.

Kimmo osaa myös leipoa
Lounastimme Anun kanssa Mamma Rosassa maanantaina vapaapäivän kunniaksi. Jälkiruokana tarjoiltiin parfait-hässäkkää sekä juustokakkua. Meidän tekemämme kakku voitti äänin 2-0.

Juustokakku ja parfaithässäkkä
Kaksi vapaapäivää peräkkäin tuntuu jo oudolta. Onneksi huomenna pääsee töihin. Loma kansalliskirjastosta ottaa melkein voimille. Tämän viikon aamut aion käyttää kevätsiivouksen suunnitteluun. Hyvin suunniteltu on täysin tekemättä, niinkuin vanhaa sanontaa voi muokata. Mutta jos vaikka ennen vappua saisi ikkunat pestyä. Olisi ihmeteltävää.

2 kommenttia:
Aivan ihanan näköinen kakku!
Ottaisin sitä palan tai kaksi kiitos.
Sun luonas käy vieraisilla vain ja ainoastaan isopäistä herraseuraa...so far
Anu
Lähetä kommentti