maanantai 21. huhtikuuta 2008

Juustokakkuja ja vesinokkaeläimiä

Sunnuntaina leivottiin. Illalla isopäinen koira vieraili Anun kanssa luonani. Allerigiani on näköjään pahentunut. Tästä silmien kutinasta ja aivastelusta itseeni ottaneena päätin liittää herrasta kuvan blogiini:



Rotannaama

Ohessa minun ja koon lovechild: täydellinen juustokakku, mitä nyt pohja vähän liian kuiva.
Ei liian makea eikä liian rasvainen, päällystetty hyydytetyllä mangososeella. Koostumus kimmoisa. Kakun leipomista suunniteltiin pitkään ja hartaasti.


Kimmo osaa myös leipoa


Lounastimme Anun kanssa Mamma Rosassa maanantaina vapaapäivän kunniaksi. Jälkiruokana tarjoiltiin parfait-hässäkkää sekä juustokakkua. Meidän tekemämme kakku voitti äänin 2-0.


Juustokakku ja parfaithässäkkä

Kaksi vapaapäivää peräkkäin tuntuu jo oudolta. Onneksi huomenna pääsee töihin. Loma kansalliskirjastosta ottaa melkein voimille. Tämän viikon aamut aion käyttää kevätsiivouksen suunnitteluun. Hyvin suunniteltu on täysin tekemättä, niinkuin vanhaa sanontaa voi muokata. Mutta jos vaikka ennen vappua saisi ikkunat pestyä. Olisi ihmeteltävää.

2 kommenttia:

Eve kirjoitti...

Aivan ihanan näköinen kakku!
Ottaisin sitä palan tai kaksi kiitos.

Anonyymi kirjoitti...

Sun luonas käy vieraisilla vain ja ainoastaan isopäistä herraseuraa...so far

Anu