tiistai 22. huhtikuuta 2008

Kauniit aivot


Minulla on kauniit aivot, joita olen saanut tutkiskella viipaloituna kuvista. Valk0ista ja harmaata massaa löytyy sopivasti. Laaksoja ja jokia mutkittelee valkoisen aineen päällä. Ohimolohkoissa ei muutoksia. Vasen aivopuolisko on isompi ja täten johtava. Vasen aivopuolisko paneutuu tosiasioihin, yksityiskohtiin, loogisiin kokonaisuuksiin ja kielellisiin tarkkuuksiin. Vasen aivopuolisko käsittelee asioita sarjallisesti, yksi kerrallaan, peräkkäin, loogisesti, analyyttisesti, lineaarisesti ja rationaalisesti. Jee. Olen siis loogis-analyyttis-rationaalis-vasenaivopuoliskoinen tyyppi. Minulla on siis täysin normaalit, kauniit, superhienot aivot, sekä pieni pineaalikysta. Pineaalikysta sijaitsee käpyrauhasessa ja on halkaisijaltaan puolitoista senttiä. Syytä huoleen ei kuulemma ole. Superneurokirurgit katselevat kuvia kauniista aivoistani, ja kertovat sitten onko pineaalikystani kapriksen vai luumun muotoinen. Siihen asti minua on kehoitettu tekemään kaikkea normaalisti, käymään hierottavana kahdeksan kertaa 45 min sekä nauttimaan lihasrelaksantteja iltaisin. Ajattelin tähän reseptiin lisätä vielä elämästä nauttimisen sekä bloggailun, mieluisten tv-sarjojen katselun purkista, sopivassa määrin ihmissuhteita säännöllisesti nautittuna, paljon ulkoilua, työtä ja unia azoreista. Luulen, että selviän kauniine aivoineni hyvinkin hengissä ja kaaos pieksämäen rautatieasemalla hellittää ajan kanssa.

Jonkun muun pineaalikysta

1 kommentti:

Eve kirjoitti...

Ihanaa että aivosi ovat kauniit ja loogiset. Olen siitä onnellinen. Tänään on ollut hyvä päivä.