skip to main | skip to sidebar

[deletia]

, eli, mörön uni

torstai 24. joulukuuta 2009

Joulu 2009 osa 2


Saikkosesta tuli äiti. Esko on tyyni, siltikin.

Sen pennun pieni naama.

Esko miettii universumin syntyyn liittyviä kysymyksiä. Tai sitten ihanaa maitoa.
Lähettänyt MariZa klo 7.54

2 kommenttia:

Eve kirjoitti...

ihana Esko.

24. joulukuuta 2009 klo 8.40
Unknown kirjoitti...

Siisti fleda! todentotta.

31. joulukuuta 2009 klo 4.13

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Tietoja minusta

Oma kuva
MariZa
Kirjastontäti tanssii ja laulaa ja odottaa liftiään. Eikä panikoi.
Tarkastele profiilia

Pyörityksessä juuri nyt:

  • Junailu
  • Kaikki listat
  • Terveyskirjallisuus
  • The Leftovers, 30 rock, keskiaikainen kirkkomusiikki

Blogiarkisto

  • ►  2015 (1)
    • ►  kesäkuuta (1)
  • ►  2014 (1)
    • ►  maaliskuuta (1)
  • ►  2011 (5)
    • ►  elokuuta (2)
    • ►  maaliskuuta (1)
    • ►  helmikuuta (2)
  • ►  2010 (25)
    • ►  joulukuuta (2)
    • ►  marraskuuta (3)
    • ►  lokakuuta (2)
    • ►  syyskuuta (3)
    • ►  elokuuta (2)
    • ►  heinäkuuta (3)
    • ►  kesäkuuta (2)
    • ►  huhtikuuta (2)
    • ►  maaliskuuta (3)
    • ►  helmikuuta (2)
    • ►  tammikuuta (1)
  • ▼  2009 (7)
    • ▼  joulukuuta (5)
      • Joulu 2009 osa 2
      • Joulu 2009
      • Kuvia Kimmon ja marin kodista joulukuussa 2009 osa 3
      • Lisää kuvia eli osa 2
      • Kimmon ja Marin koti joulua ja eskoa odotellessa o...
    • ►  marraskuuta (1)
    • ►  maaliskuuta (1)
  • ►  2008 (26)
    • ►  syyskuuta (2)
    • ►  elokuuta (1)
    • ►  heinäkuuta (4)
    • ►  kesäkuuta (3)
    • ►  toukokuuta (5)
    • ►  huhtikuuta (11)