skip to main
|
skip to sidebar
[deletia]
, eli, mörön uni
torstai 24. joulukuuta 2009
Joulu 2009 osa 2
Saikkosesta tuli äiti. Esko on tyyni, siltikin.
Sen pennun pieni naama.
Esko miettii universumin syntyyn liittyviä kysymyksiä. Tai sitten ihanaa maitoa.
2 kommenttia:
Eve
kirjoitti...
ihana Esko.
24. joulukuuta 2009 klo 8.40
Unknown
kirjoitti...
Siisti fleda! todentotta.
31. joulukuuta 2009 klo 4.13
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Tietoja minusta
MariZa
Kirjastontäti tanssii ja laulaa ja odottaa liftiään. Eikä panikoi.
Tarkastele profiilia
Pyörityksessä juuri nyt:
Junailu
Kaikki listat
Terveyskirjallisuus
The Leftovers, 30 rock, keskiaikainen kirkkomusiikki
Blogiarkisto
►
2015
(1)
►
kesäkuuta
(1)
►
2014
(1)
►
maaliskuuta
(1)
►
2011
(5)
►
elokuuta
(2)
►
maaliskuuta
(1)
►
helmikuuta
(2)
►
2010
(25)
►
joulukuuta
(2)
►
marraskuuta
(3)
►
lokakuuta
(2)
►
syyskuuta
(3)
►
elokuuta
(2)
►
heinäkuuta
(3)
►
kesäkuuta
(2)
►
huhtikuuta
(2)
►
maaliskuuta
(3)
►
helmikuuta
(2)
►
tammikuuta
(1)
▼
2009
(7)
▼
joulukuuta
(5)
Joulu 2009 osa 2
Joulu 2009
Kuvia Kimmon ja marin kodista joulukuussa 2009 osa 3
Lisää kuvia eli osa 2
Kimmon ja Marin koti joulua ja eskoa odotellessa o...
►
marraskuuta
(1)
►
maaliskuuta
(1)
►
2008
(26)
►
syyskuuta
(2)
►
elokuuta
(1)
►
heinäkuuta
(4)
►
kesäkuuta
(3)
►
toukokuuta
(5)
►
huhtikuuta
(11)
2 kommenttia:
ihana Esko.
Siisti fleda! todentotta.
Lähetä kommentti