skip to main
|
skip to sidebar
[deletia]
, eli, mörön uni
tiistai 8. joulukuuta 2009
Kuvia Kimmon ja marin kodista joulukuussa 2009 osa 3
Uutta taulua ei ole vielä kiinnitetty...
...tilanne on siis vakava.
Kimmolla on hauskaa vaan kelläpä ei linnan juhlien ja parin skumppalasin jälkeen olisi.
Meidän huudit keittiön ikkunasta. Levotonta vallilaa, kuten kuvasta näkyy.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Tietoja minusta
MariZa
Kirjastontäti tanssii ja laulaa ja odottaa liftiään. Eikä panikoi.
Tarkastele profiilia
Pyörityksessä juuri nyt:
Junailu
Kaikki listat
Terveyskirjallisuus
The Leftovers, 30 rock, keskiaikainen kirkkomusiikki
Blogiarkisto
►
2015
(1)
►
kesäkuuta
(1)
►
2014
(1)
►
maaliskuuta
(1)
►
2011
(5)
►
elokuuta
(2)
►
maaliskuuta
(1)
►
helmikuuta
(2)
►
2010
(25)
►
joulukuuta
(2)
►
marraskuuta
(3)
►
lokakuuta
(2)
►
syyskuuta
(3)
►
elokuuta
(2)
►
heinäkuuta
(3)
►
kesäkuuta
(2)
►
huhtikuuta
(2)
►
maaliskuuta
(3)
►
helmikuuta
(2)
►
tammikuuta
(1)
▼
2009
(7)
▼
joulukuuta
(5)
Joulu 2009 osa 2
Joulu 2009
Kuvia Kimmon ja marin kodista joulukuussa 2009 osa 3
Lisää kuvia eli osa 2
Kimmon ja Marin koti joulua ja eskoa odotellessa o...
►
marraskuuta
(1)
►
maaliskuuta
(1)
►
2008
(26)
►
syyskuuta
(2)
►
elokuuta
(1)
►
heinäkuuta
(4)
►
kesäkuuta
(3)
►
toukokuuta
(5)
►
huhtikuuta
(11)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti