tiistai 8. joulukuuta 2009

Kuvia Kimmon ja marin kodista joulukuussa 2009 osa 3


Uutta taulua ei ole vielä kiinnitetty...


...tilanne on siis vakava.


Kimmolla on hauskaa vaan kelläpä ei linnan juhlien ja parin skumppalasin jälkeen olisi.



Meidän huudit keittiön ikkunasta. Levotonta vallilaa, kuten kuvasta näkyy.

Ei kommentteja: