tiistai 8. joulukuuta 2009

Lisää kuvia eli osa 2


Sisustettu keittiö, jossa Kari-pöytä on juhlavasti peitetty


Olohuone ja urugualainen lehmä lattialla


Lintsi näkyy parvekkeelta. Joulukuu ja melkein talvi.


Eskon huoneen hylly. Kokoaminen kuului onneksi kauppaan.


Hiekkalaatikolla ei ole naapureiden katseilta piilossa ainakaan. Itsenäisyyspäivän kunniaksi liputus.

Ei kommentteja: