torstai 24. joulukuuta 2009

Joulu 2009


Esko on tyyni vaikka Lehtosesta tuli isä.


Koo tietää jo miten nämä hommat toimii. Kapaloinnit sun muut.


Kuusi on. Kuten asiallisissa perheissä.

Esko sylissä ensimmäistä kertaa Kimmolla.

Tukkaa oli paljon. Hiusmuotoilija ystävällisesti avusti kauden kuumimman kampauksen rakentamisessa.

Ei kommentteja: