perjantai 8. tammikuuta 2010

Eskon elämää Tammikuussa


Olen nähnyt Esko-neidin kylvyssä, ihanaa...

Sokea myyrä

Eskolla on pahat mielessä.

Se maailman surullisin, rumin ja painajaismaisin piparkakkutalo syödään viikonloppuna.

Ei kommentteja: