
Mieletön duuniputki alkaa, ja se väistämättä tarkoittaa vähemmän vapaa-aikaa (ainakaan virkeää eli ei-väsynyttä). Musiikkia voi kuunnella työmatkoilla ja ajatella mukavia ajatuksia. Pitää myös pitää mielessä että kaikki on vapaaehtoista, eli valittaa ei sovi. Eikä itkeä, sillä ei auta itku markkinoilla, esim. työmarkkinoilla se ei anna cv:n mukavaa ja pikanttia lisäystä, ja miesmarkkinoilla itkevät naiset eivät ole koskaan olleet uusi musta - ei tänäkään kesänä. Mutta tuttavaani Jaakkoa lainaten: Tästä tulee mieletön kesä, kelaa, kakskytkuus ja no worries.
Palaan blogilleni jahka kerkeän. Minua voi toki tulla tervehtimään Suomenlinnan panimolle, tai vokotella lounasseuraa päivisin Lauttasaaressa.
Ystävällisin terveisin
nöyrin palvelijanne, Mari
Ps. Terkut koolle. Pian nähdään!

2 kommenttia:
ei me oikein keretty nähdä. se oli joo se väsymys. no joo, tulee uusia päiviä, viikkoja, kuukausia ja vuosia.. ensiks tulee kyl yks viikonloppu..
koo
kerroppa jo lisää, ikävä sun uusia ja aina yhtä sykähdyttäviä blogauksia
Lähetä kommentti