Vieraana oli myös Anun veljentyttären rotuhamsteri Hamsu, joka aiheutti saikkosessa yllättävän nostalgisia tunteita. Kiitokset siis kollegalle vielä kerran kestityksestä ja mahtavasta mökkiviikonlopusta.

Fiestasta ei ruoka eikä juoma loppunut

Saikkonen on varustautunut naparetkelle
Sunnuntaina keli muuttui tavanomaisen epävakaiseksi, vettä piskotteli pitkin matkaa, ja synkät pilvet roikkuivat Helsingin yllä. Illalla uuvahdin täysin ja täristessäni kylmissäni peiton alla oivalsin että lienen vilustunut. Näin olikin, kuumemittarin lukemat hipoivat 38 astetta. Päätin olla myös maanatain pois töistä.
Tänään olen lukenut loistavan Stieg Larssonin (rauha hänen sielulleen) Millenium-trilogian 1. osan loppuun, enkä malta odottaa Tyttö joka tiesi liikaa -teokseen tarttumista. Suosittelen edelleenkin kaikille kesä/syksy/talvi - tai ihan miksi tahansa -lukemiseksi.
Illalla eksyin vahingossa FST5-kanavalle. Alkamassa oli Devan tytöt -niminen dokumentti, jossa seurattiin kahden romanialaisen pikkutytön matkaa olympiatasoiseksi telinevoimistelijaksi kahden vuoden ajan. Erinomainen dokumentti ja ajatuksia herättävä aihe näin olympialaisten kynnyksellä. Kismittää tämä FST-kanavan erinomaisuus, josta ei kyllä liian usein meteliä pidetä. Kaipaan televisiolehteä, joka nostaisi oikeasti hyviä ja kiinostavia ohjelmia esiin kootusti kaikilta kanavilta. Nyt-liitteen nostot kun tuntuvat olevan viihdepainotteisia. Ja FST jää helposti pimentoon. Täytyy itse yrittää seurata kanavan ohjelmatarjontaa tarkemmin, koska lähiaikoina olen törmännyt juurikin vahingossa erittäin hyviin ohjelmiin.

1 kommentti:
Mukavaa että viihdyitte ja viihdytitte mua Öhmans Varuhusetissa, kyllä se syöminen vaan on mukavaa hommaa...
Tulkaahan toistekkin fiestailemaan.
Lähetä kommentti