torstai 10. heinäkuuta 2008

Kalajuttuja ja smailii


Koon otteista ei voi erehtyä - eka kerta fisu sylissä

Juhannuksen jälkeisellä viikolla koo suuntasi pohjoiseen Tenolle, eikä E-Haagan pieni poika suinkaan tyhjin käsin etelään palannut. Sotatarinat olivat tietysti asianmukaiset, eikä vammoilta säästytty (hirrrrveä lohenpurema sormessa ja ainakin 13 itikanpistoa nilkoissa, nyyh). Kala (13 ja jotain kiloa) vaeltaa nelostietä pitkin syväjäädytettynä kimpaleina . Melkoista äijäilyä tosikalastaminen tuntuu olevan, asiaan vihkiytymättömälle aika saattaa jossain vaiheessa venyä turhankin paljon... Mutta voittajana ja äijien äijänä lienee mukava nauttia itsepyydettyä grillattua tenon lohta uusien pottujen kanssa. En tiedä, tyttö kun olen, ja omat kalansaaliit ovat olleet pilkkiretkien kiusallisia kiiskiä. Toivottavasti pääsen kuitenkin saalista maistamaan.

Kaikille suosittelen kesäkuunneltavaksi Jonivelin Hallittu kaaos levyä, joka on mainio, sekä kesäluettavaksi Stieg Larssonin Millenium-trilogiaa. Itse etäpäiväilen huomenna. Leijonamielen ääni on vähän nariseva, mutta mun sydän on täynnä lämmintä verta, joten koo tää on ounattu sulle *nauraa*

Ei kommentteja: