Tähän ei tarvitse sanoja. Voisinpa kuitenkin väittää, että olin jotenkin hyödyllisesti osallinen kakun valmistamiseen, mutta ainoat krediitit saa saikkonen huonosta kakkupohjan kostuttamisesta. Muuten allaoleva lovechild on koon luomus. Kesä on melko jees juttu. Suunnitelmissa on jo voileipäkakku, sen valmistamisessa aion olla osallisena enemmän ja paremmin (lisemmin, siis).
Sydän täynnä mustikoita
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti