skip to main |
skip to sidebar
Kesäjuttuja

Äänekosken reissulla Koo kukisti hauen.

Alkukesästä eläintarhan kentällä tetet paljaana.

Pallaksen vaelluksella sanottiin önniäisille jyrkkä ei, vaikkei niitä kyllä näkynytkään.

Esko ja iska ja Pallas.
Esko palikoi. Tuttiritarin kävely.
Pojat hommissa.
2 kommenttia:
Nyt vaaditaan kiirellisesti päivityksiä.
En kestä näitä videoita. En yhtään muista Eskoa tällaisena. Se ihana.
Lähetä kommentti