sunnuntai 7. elokuuta 2011

Kesäjuttuja

Äänekosken reissulla Koo kukisti hauen.
Alkukesästä eläintarhan kentällä tetet paljaana.
Pallaksen vaelluksella sanottiin önniäisille jyrkkä ei, vaikkei niitä kyllä näkynytkään.
Esko ja iska ja Pallas.
Esko palikoi. Tuttiritarin kävely.

Pojat hommissa.

2 kommenttia:

Eve kirjoitti...

Nyt vaaditaan kiirellisesti päivityksiä.

Unknown kirjoitti...

En kestä näitä videoita. En yhtään muista Eskoa tällaisena. Se ihana.