| 70-luvun retrohenkeen Peksi Ilun kuvaamana |
Itse olen vanhentunut kovasti sitten viime kerran. Johonkin humahtavat kokonaiset viikot, ilman havaittavia muistijälkiä. Ja tuo pikkujätkä on joka päivä vaan isompi...
, eli, mörön uni
| 70-luvun retrohenkeen Peksi Ilun kuvaamana |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti