torstai 20. maaliskuuta 2014

Pitkästä aikaa, päivää

70-luvun retrohenkeen Peksi Ilun kuvaamana
Pitkästä aikaa päätin päivittää [deletiaa]. Muokkausohjelmatkin ovat muuttuneet kovasti. Oheen liitin rakkaan Peksi-pojan papan kuvaamana Markkamäen metsissä viime kesänä. Esko lienee siis kolme ja puoli -vuotias mustikankerääjä.

Itse olen vanhentunut kovasti sitten viime kerran. Johonkin humahtavat kokonaiset viikot, ilman havaittavia muistijälkiä. Ja tuo pikkujätkä on joka päivä vaan isompi...

Ei kommentteja: