sunnuntai 7. elokuuta 2011

Agassia kehiin


Kun lukee paljon, toleranssi kasvaa. Keskinkertaiset kirjat tuntuvat vallitsevan kokemusmaailmaa. Aina hyvän kirjan luettuaan voi tuntea itsensä etuoikeutetuksi, mutta varsinkin silloin, kun odotukset eivät ole olleet kovin korkealla.

Kiitos Andre. En ole ollut kiinnostunut tenniksestä, mutta seuraava US Open tulee olemaan tutkassani. Inspiroivin kirja pitkään aikaan.

Agassi: Andre Agassi. Otava, 2010.




Ei kommentteja: