keskiviikko 3. maaliskuuta 2010

Virikematto

Esko sai Mummilta lahjaksi virikematon:

Aluksi Esko ei ymmärtänyt maton funktiota (mietti syömistä vaan)

Vähitellen maton kaarista roikkuvat iloiset naamat alkoivat kiinnostaa...

Riemastumiseen saakka.


Kunnes lopulta matto vihittiin juhlallisesti käyttöön.

3 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

maria taitaa vähän naurattaa kun esko antaa sille kyytiä.

terveisin simo

Unknown kirjoitti...

a.mielonen on siis mun tekaistu hahmo pokeri yms. boonuksille ja ei mulla oo omalla nimellä googlen tunnuksia. (siks tuo sanoo että antti sanoo)

Unknown kirjoitti...

Aikuista ystävääkin Esko kovasti naurattaa ja äitinsä kuvatekstit