skip to main
|
skip to sidebar
[deletia]
, eli, mörön uni
torstai 25. helmikuuta 2010
Nälkä, mikä ihana tekosyy
Esko pohtii syömistä.
Palvelu on liian hidasta.
Lopulta henkilökunta saa maitobaarinsa avattua.
Hyvä ruoka, parempi mieli.
Sitäpaitsi Koon serviisi on muutenkin parempaa. (Isänsä poika)
1 kommentti:
Eve
kirjoitti...
tästä kuvasarjastahan tulee ihan true blood mieleen.
1. maaliskuuta 2010 klo 8.09
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Tietoja minusta
MariZa
Kirjastontäti tanssii ja laulaa ja odottaa liftiään. Eikä panikoi.
Tarkastele profiilia
Pyörityksessä juuri nyt:
Junailu
Kaikki listat
Terveyskirjallisuus
The Leftovers, 30 rock, keskiaikainen kirkkomusiikki
Blogiarkisto
►
2015
(1)
►
kesäkuuta
(1)
►
2014
(1)
►
maaliskuuta
(1)
►
2011
(5)
►
elokuuta
(2)
►
maaliskuuta
(1)
►
helmikuuta
(2)
▼
2010
(25)
►
joulukuuta
(2)
►
marraskuuta
(3)
►
lokakuuta
(2)
►
syyskuuta
(3)
►
elokuuta
(2)
►
heinäkuuta
(3)
►
kesäkuuta
(2)
►
huhtikuuta
(2)
►
maaliskuuta
(3)
▼
helmikuuta
(2)
Nälkä, mikä ihana tekosyy
Mummolassa helmikuussa 2010
►
tammikuuta
(1)
►
2009
(7)
►
joulukuuta
(5)
►
marraskuuta
(1)
►
maaliskuuta
(1)
►
2008
(26)
►
syyskuuta
(2)
►
elokuuta
(1)
►
heinäkuuta
(4)
►
kesäkuuta
(3)
►
toukokuuta
(5)
►
huhtikuuta
(11)
1 kommentti:
tästä kuvasarjastahan tulee ihan true blood mieleen.
Lähetä kommentti