torstai 25. helmikuuta 2010

Nälkä, mikä ihana tekosyy


Esko pohtii syömistä.

Palvelu on liian hidasta.

Lopulta henkilökunta saa maitobaarinsa avattua.

Hyvä ruoka, parempi mieli.

Sitäpaitsi Koon serviisi on muutenkin parempaa. (Isänsä poika)

1 kommentti:

Eve kirjoitti...

tästä kuvasarjastahan tulee ihan true blood mieleen.