sunnuntai 7. maaliskuuta 2010

Ristiäispäivä

Esko Ilmari Lehtonen kastettiin 6.3.2010:


Äidin pikku appelsiini

Jussi-eno hoiti sylikummin virkaa. Eveä jännittää. Pappia ei.

Nimenanto hymyilytti enoa ja Eskoa. Tai sitten se pikku vahinko, joka Eskolle hetkeä aiemmin sattui.

Oli porukkaa ja kynttilöitä ja Pike-mummokin tälläytyneenä etupenkkiin.

1 kommentti:

Sanski kirjoitti...

Ja Eskon äitikin kauniina paikallaan.