keskiviikko 11. maaliskuuta 2009

Nirvana-nega

Olen sukupolveni hylkiö, ja jo pitkään hyödyntäyt Amazonin suositteluominaisuutta. Mitä minulle suositellaan: Nirvanaa, nirvanaa ja vielä vähän Nirvanaa. Tämä tietysti johtuu seikasta, että olen kertonut Amazonin systeemille omistavani Soundgardenia, Foo Fightersiä ja tietty Pearl Jamia, joten systeemi laskelmoi minun olevan kolmekymppinen entinen grungetyttö. Näin tietysti onkin, paitsi tuota onnetonta Nirvanaa. Ei uppoa. Ei millään. Ei silloin. Eikä varsinkaan nyt. Kaikki kappaleet kuulostavat samalta lattealta angstiselta ulinalta, eikä kokonaisuutta todellakaan pelasta Cobeinin kaiken ylle kohoava, uliseva ääni Mutta onko koko sukupolveni väärässä vai olenko minä? Väitän: sukupolvi.

Sorry Kurt.


Kurt soittaa kitaraa tietämättömänä tulevasta kuolemastaan ja myöhemmästä saikkosen dissauksesta

Ei kommentteja: