tiistai 23. syyskuuta 2008

Luvassa voimistuvaa pohjoistuulta (tilitys, päiväraportti)

Aamuisin on pimeää kun herää. Olen vaihtanut puhelimen herätysääneksi jonkin Mobyn mahtipontisista pianolurituksista. Olen mennyt töihin anivarhain, ja tuntenut siitä salaa ylemmyyttä myöhemmin tulevia kohtaan. Olen avannut kirjoja, mitannut kokoja (22 cm), vetänyt rasteja ruutuihin, silmät ovat imeneet sanoja ja lauseita tauotta ja tehokkaasti. Olen tiivistänyt olennaisen muutamaan sanaan. Olen nauranut spinningsession keskellä yhtäkkisessä endorfiinihumalassa. Olen hillinnyt hormoonimyrskyn nostattamia tunnekuohuja pakolla pakolla siihen asti kunnes ei ole ollut pakko. Olen ollut epäoikeudenmukainen, inttänyt, heittäytynyt mykäksi. Olen ajatellut tulevia lomamatkoja, menneitä ja menetettyjä elämiä ja omaani. En ole ostanut uutta takkia.

1 kommentti:

Eve kirjoitti...

sinun pitäisi ryhdistäytyä blogisi suhteen. kaipaan updatea. terkuin meve