Pikaisesta virsi kaunis (kaunein virsi muuten on En etsi valtaa loistoa. onneksi pian on joulu) ja tärkeimmät päivitykset:
1. Matka Azoreille tapahtuu lokakuun 20. päivä. Aion viikon nukkua ja fiilistellä lämpimässä ja siemailla (kohtuudella toki) valkoviiniä hotellin parvekkeella merinäköalaa päin. Koo matkustaa myös. Se epatto.
2. Fysioterapeuttini on velho. Voin lämpimästi suositella, ei mene eurot hukkaan ei. Tänään työpäivän päätteeksi kävin leivottavana Anna-Maijan osaavissa hyppysissä, ja jumpattiin vähän yhdessä. Mahtiskaa!
3. Juha Itkosen Huolimattomia unelmia -novellikokoelma onnistui tiristämään kivikovasta ja kylmästä sielustani tuntemuksia ja eläytymisen kokemuksia.
4. Kävelyretki sunnuntaina talvisissa olosuhteissa Kalasatamaan Tukkutorille: materiaalisesti maksuton, kokemuksena korvaamaton (kiitos koo.). Kylmässä värjöttelevät kanervat lavoillaan ovat tavalliselle pulliaiselle elämys.
5. Ystävät karkasivat ruokatunnilla naimisiin ja saivat kolmen päivän hääloman. Eläköön journalistiliiton hassut etuisuudet ja rakkaus, ikuinenkin. Toiset paheksuivat pienimuotoista vihkaisua, minua se liikutti. Onnea siis, j & h.
Tääkin on jotenkin niin liikkis piisi... joko musta on tullut vanha tai sitten olen ollut nöösi koko ikäni, eli:
Skandinavian Music Group: Vieläkö soitan banjoa?
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti