perjantai 20. marraskuuta 2009

Päivä viisi BB-talossa

On viides päivä BB-talossa. Asukkaat ovat käyneet aamupäivällä ostamassa Skannon loppuunmyynnistä design-lampun. Mari S. on sen jälkeen vaihtanut asentoaan sohvalla lukuisia kertoja, syönyt omenan ja tuijottanut rästissä olevia tv-sarjoja purkilta. Illalla Big Brother tarjoaa asukkaille shamppanjajuhlat. Mari S. ei aio osallistua alkoholin nauttimiseen _tänäänkään_.

Mari S. purkaa päiväkirjahuoneessa tuntojaan:
"Nyt vasta todella ymmärtää mitä vanha sanonta 'Odottavan aika on pitkä' tarkoittaa. Lisäksi kuulin, että työpaikallani kalusteet on pantu uusjakoon ja työhuoneeni on otettu haltuun. Revi siitä sitten."

Viikonlopuksi asukkaat ovat saaneet viikkotehtävän tavata tohtori Nyholm ja harrastaa kulttuuria. Myös negatiivisesti talossa oloonsa suhtautuva Mari S. odottaa aktiviteetteja innolla.


Lamppu on hieno ja kallis, vaikka teeskentelee melko tavista

Ei kommentteja: