maanantai 9. kesäkuuta 2008

Miten saan upotettua videoklipin verkosta blogiini?

Mä kokeilen tällaista


Big Ideas (don't get any) from James Houston on Vimeo.

Näkyykö vaan sotkua?
Jee, ei kun näkyy tuo mahtiska video. Siinähän on miksattu Radioheadin Nude-biisi, soittiminaan mm. ikivanha matriisitulostin, 6 kovalevyä, skanneri yms. Versiosta tulee mieleen surullinen, harmaa ja nukkavieru viime vuosituhannen officemeininki.

1 kommentti:

- ISa - kirjoitti...

No, M, onko susta tullut teknofrikki? Yllätät -ii-:n Missä on ääni. Missä on pihvi? Hienoa -- ii--