On lauantai ja kello on 17.09, kuuntelen Coldplayn Violet-kappaletta Myspacesta, juon melko hyvää Australialaista Shirazia (Brown Brothers), olen ollut aikeissa työskennellä etäyhteyteni avulla ja luopunut mokomista hulluista pakkoajatuksista, odotan koota saapuvaksi, ja ei mitenkään ainutkertaisesti, mutta silti erittäin miellyttävästi, kaikki on (ohikiitävän hetken, tunnin vuoden tai kuukauden) hyvin ja erinomaisesti paikallaan.
Saikkonen valitsi paitansa vessanoveen sointuvaksi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti