Täällä Alppilan Eirassa (kuten kollegani Laila osuvasti muotoili) on kesä saapunut parvekkeisiin ja Esko oppinut monia uusia taitoja. Valitettavasti Blogger ei suostu lataamaan videota, jossa Esko maistaa ensimmäisen kerran porkkanaa, mutta ensimmäisiä kertoja on tullut sen jälkeen runsaasti lisää. Toukokuun viimeisenä sunnuntaina Esko heittäytyi ensimmäisen kerran avustamatta selältä vatsalleen, suhtautuen vanhempiensa aploodeeraukseen asiallisen tyynesti.
Eskon naamakirja. (Se on ilmaista, ja kaikki voivat liittyä) Esko ja iska lounaalla. Norsujen kuningas syynissä. Täysvaltainen, muttei -päinen. Kanin muotoiselle käsilaukulle kyytiä.
2 kommenttia:
Se lapsi! Kuvia äidistä kanssa kiitsa!Ikävöin teitä kaikkia. Eniten sua.
oi kun tuli ikävä eskoa kun kuvia katseli, onneks tullaankin sinne tänään!
Lähetä kommentti