torstai 10. kesäkuuta 2010

Porkkanaa turpaan

Valittelin tuossa aiemmin, ettei Bloggeriin saanut ladattua videota - nyt onnistui. Esko siis maistaa porkkanaa, ensimmäistä kertaa.

2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

hyvää porkkanaa tää on.

-simo-

Eve kirjoitti...

kunnon se, se tietää että porkkanasta ei seuraa mitään hyvää. oikein.