skip to main
|
skip to sidebar
[deletia]
, eli, mörön uni
torstai 30. joulukuuta 2010
Kohti vuotta 2011
Esko täytti vuoden. Sankarilla kakut huulessa.
Se perhe.
Ensimmäinen joulu ja roska-auto. Pehmeät paketit on nakeltu syrjään.
Marin ja koon pöytä notkuu herkkuja. Eskon kattaus on hieman pienempi.
Syökin itse. Melkein.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Tietoja minusta
MariZa
Kirjastontäti tanssii ja laulaa ja odottaa liftiään. Eikä panikoi.
Tarkastele profiilia
Pyörityksessä juuri nyt:
Junailu
Kaikki listat
Terveyskirjallisuus
The Leftovers, 30 rock, keskiaikainen kirkkomusiikki
Blogiarkisto
►
2015
(1)
►
kesäkuuta
(1)
►
2014
(1)
►
maaliskuuta
(1)
►
2011
(5)
►
elokuuta
(2)
►
maaliskuuta
(1)
►
helmikuuta
(2)
▼
2010
(25)
▼
joulukuuta
(2)
Kohti vuotta 2011
Jouluesko
►
marraskuuta
(3)
►
lokakuuta
(2)
►
syyskuuta
(3)
►
elokuuta
(2)
►
heinäkuuta
(3)
►
kesäkuuta
(2)
►
huhtikuuta
(2)
►
maaliskuuta
(3)
►
helmikuuta
(2)
►
tammikuuta
(1)
►
2009
(7)
►
joulukuuta
(5)
►
marraskuuta
(1)
►
maaliskuuta
(1)
►
2008
(26)
►
syyskuuta
(2)
►
elokuuta
(1)
►
heinäkuuta
(4)
►
kesäkuuta
(3)
►
toukokuuta
(5)
►
huhtikuuta
(11)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti