torstai 30. joulukuuta 2010

Kohti vuotta 2011


Esko täytti vuoden. Sankarilla kakut huulessa.

Se perhe.

Ensimmäinen joulu ja roska-auto. Pehmeät paketit on nakeltu syrjään.

Marin ja koon pöytä notkuu herkkuja. Eskon kattaus on hieman pienempi.

Syökin itse. Melkein.

Ei kommentteja: