skip to main
|
skip to sidebar
[deletia]
, eli, mörön uni
lauantai 6. marraskuuta 2010
Esko osaa leikkiä:
kaataa tornin...
ja pelata jääkiekkoa
2 kommenttia:
jussipetteri
kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
7. marraskuuta 2010 klo 11.37
jussipetteri
kirjoitti...
voi pelleä ja sen pientä mailaa.. liikuttavaa.
7. marraskuuta 2010 klo 11.42
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Tietoja minusta
MariZa
Kirjastontäti tanssii ja laulaa ja odottaa liftiään. Eikä panikoi.
Tarkastele profiilia
Pyörityksessä juuri nyt:
Junailu
Kaikki listat
Terveyskirjallisuus
The Leftovers, 30 rock, keskiaikainen kirkkomusiikki
Blogiarkisto
►
2015
(1)
►
kesäkuuta
(1)
►
2014
(1)
►
maaliskuuta
(1)
►
2011
(5)
►
elokuuta
(2)
►
maaliskuuta
(1)
►
helmikuuta
(2)
▼
2010
(25)
►
joulukuuta
(2)
▼
marraskuuta
(3)
Vaarallisia aikoja
Esko osaa leikkiä:
Vierailulle lähdössä
►
lokakuuta
(2)
►
syyskuuta
(3)
►
elokuuta
(2)
►
heinäkuuta
(3)
►
kesäkuuta
(2)
►
huhtikuuta
(2)
►
maaliskuuta
(3)
►
helmikuuta
(2)
►
tammikuuta
(1)
►
2009
(7)
►
joulukuuta
(5)
►
marraskuuta
(1)
►
maaliskuuta
(1)
►
2008
(26)
►
syyskuuta
(2)
►
elokuuta
(1)
►
heinäkuuta
(4)
►
kesäkuuta
(3)
►
toukokuuta
(5)
►
huhtikuuta
(11)
2 kommenttia:
voi pelleä ja sen pientä mailaa.. liikuttavaa.
Lähetä kommentti