skip to main | skip to sidebar

[deletia]

, eli, mörön uni

lauantai 6. marraskuuta 2010

Esko osaa leikkiä:


kaataa tornin...



ja pelata jääkiekkoa
Lähettänyt MariZa klo 4.39

2 kommenttia:

jussipetteri kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
7. marraskuuta 2010 klo 11.37
jussipetteri kirjoitti...

voi pelleä ja sen pientä mailaa.. liikuttavaa.

7. marraskuuta 2010 klo 11.42

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Tietoja minusta

Oma kuva
MariZa
Kirjastontäti tanssii ja laulaa ja odottaa liftiään. Eikä panikoi.
Tarkastele profiilia

Pyörityksessä juuri nyt:

  • Junailu
  • Kaikki listat
  • Terveyskirjallisuus
  • The Leftovers, 30 rock, keskiaikainen kirkkomusiikki

Blogiarkisto

  • ►  2015 (1)
    • ►  kesäkuuta (1)
  • ►  2014 (1)
    • ►  maaliskuuta (1)
  • ►  2011 (5)
    • ►  elokuuta (2)
    • ►  maaliskuuta (1)
    • ►  helmikuuta (2)
  • ▼  2010 (25)
    • ►  joulukuuta (2)
    • ▼  marraskuuta (3)
      • Vaarallisia aikoja
      • Esko osaa leikkiä:
      • Vierailulle lähdössä
    • ►  lokakuuta (2)
    • ►  syyskuuta (3)
    • ►  elokuuta (2)
    • ►  heinäkuuta (3)
    • ►  kesäkuuta (2)
    • ►  huhtikuuta (2)
    • ►  maaliskuuta (3)
    • ►  helmikuuta (2)
    • ►  tammikuuta (1)
  • ►  2009 (7)
    • ►  joulukuuta (5)
    • ►  marraskuuta (1)
    • ►  maaliskuuta (1)
  • ►  2008 (26)
    • ►  syyskuuta (2)
    • ►  elokuuta (1)
    • ►  heinäkuuta (4)
    • ►  kesäkuuta (3)
    • ►  toukokuuta (5)
    • ►  huhtikuuta (11)