tiistai 5. lokakuuta 2010

Retkellä pähkinpensaslehdoissa esim.


Olimme tervetulleita

Alkuevästys parkkipaikalla. Eskon silmä luppasti jo.

Mun pojat IV

Pitkospuut, lähde ja maaginen metsä

Kääpien fiestat

Väsynyt reppureissaaja

Kaislametsä

Pojat ja selkä.

Lettunaamaa naurattaa.

Kaksihampainen.


Lapsen kiitollisuus. Soljesta.

2 kommenttia:

- ISa - kirjoitti...

-ii- ei tiennyt mitään kaksihampaisesta?

Unknown kirjoitti...

Kõva tüdruk kirjutada sa oled. Tänan teid selle.