sunnuntai 8. elokuuta 2010

Porkkanaa


Punkhenkisen räyhäkkäästi. Itse.
Posted by Picasa

Esko järsii.


Ruokailun jälkeen kaikkien naamat siivotaan.

1 kommentti:

Eve kirjoitti...

ai miten mahtavat videot. täytyy ihan sanoa että kruunasi tämän viikon. onneks nähdään toivottavasti jo pian. eskolle suukkoja, varokaa myrskyjä.